воскресенье, 23 декабря 2012 г.

Самоаналізи звітніх уроків


Самоаналіз уроку літератури, проведеного 28 грудня у 8-А класі на тему: «Леся Українка». Життя і творчість поетеси.

МЕТА.Допомогти учням осмислити творчу постать І.П.Котляревського та його  місце в українській літературі, проаналізувати поему “Енеїда”, засвоїти

поняття травестія, бурлеск, алюзія. Розвивати усне мовлення учнів.

Виховувати особистостей зі стійкою життєвою позицією, доброзичливих та життєлюбних.

Зміст проведеного уроку повністю відповідає навчальній програмі, темі та меті уроку. Це був урок вивчення нового матеріалу, тому я попередньо запропонувала учениці зробити реферат на оцінку та допомогти мені у ведені уроку, щоб це не була суцільна шкільна лекція та бесіда. Вважаю, що цей прийом привніс деякої новизни у класичний перебіг уроків літератури в цьому класі. Щодо мети, то кожний з її трьох елементів був визначений мною правильно, матеріал по добраний доцільно. Зміст уроку повністю відповідав поставленим завданням. Головною мою метою на уроці було показати учням постать поетеси з різних боків, як многогранну особистість та подати її учням як приклад, як людину, що мала тверду життєву позицію та не боялася жити і творити у недосконалому світі. Вважаю, що учні зрозуміли цей акцент, якому  я приділила багато уваги. На уроці я намагалася активізувати знання учнів з попередньо вивчених тем літератури української (питання про Тараса Шевченка). Вважаю, що доречним було б ще проведення міжпредметних зв’язків з зарубіжною літературою. Мій вибір при плануванні уроку впав на ви користування таких методів, як  мозковий штурм, мікрофон, показова відповідь, що допомогли мені активізувати роботу учнів, підвищити їх зацікавленість матеріалом. А викладання матеріалом методом шкільної лекції допомогло подати багато потрібної інформації. На уроці домінувала фронтальна форма навчання, я вважаю це доцільним, бо це був урок повідомлення нового матеріалу. Знання кожного з учнів були оцінені, завдяки карткам. Форм опитування було декілька – усне та писемне, виходячи з цього знання кожного з учнів були оцінені об’єктивно. Домашнє завдання, подане мною, було грамотно інструктовано, але воно не було диференційованим. Але вважаю, що само завдання має у собі елемент творчості, і ті діти, хто не зможе намалювати картинки, можуть усе одно розраховувати на гарну оцінку. Вважаю, що змогла створити приємно, теплу атмосферу взаємодії учителя і учнів та віднайти контакт с дітьми.   На мою думку, мій урок міг би бути кращим, якщо б я приділила більше уваги диференціації домашнього завдання.



Самоаналіз уроку, проведеного 28 грудня у 8-А класі.

Тема уроку: Неозначено-особові речення. Узагальнено-особові речення. Загадки острова Пасха.

Мета: Поглибити знання учнів про односкладні дієслівні речення, сформувати поняття про неозначено-особове та узагальнено-особове речення, способи вираження в ньому головного члена, розвивати творчі вміння аналізувати, трансформувати й конструкту вати неозначено-особові та узагальнено-особові речення. Поглибити світогляд учнів інформацією про давні загадки цивілізації

Урок української мови, на мою думку, відповідає навчальній програмі, його структура повністю відповідає поставленим цілям та завданням уроку. Навчальні, виховні та розвиваючі цілі були сформульовані мною правильно, відповідно до індивідуальних особливостей розвитку учнів 8 класу та навчальної програми. Зміст уроку не базувався повністю на матеріалі підручника, він був доповнений дидактичним матеріалом та вправами, які я вважала найбільш доцільними та цікавими. Найсуттєвішим елементом уроку було моє завдання навчити дітей конструктувати та використовувати у мовленні неозначено-особові та узагальнено-особові речення. Багато уваги було приділено актуалізації знань та мотивації учнів, тому робота, я вважаю, була плідною. Бо на момент повідомлення нового матеріалу, учні вже достатньо «розігрілись» та були спроможні слухати та працювати. Завдяки цікавому матеріалу та доброзичливій атмосфері, яка встановилася між мною та учнями, матеріал було вивчено і опрацьовано на високому рівні. На попередніх уроках я зрозуміла, що робити висновки після кожного виду роботи та мотивування учнів (повідомлення їм цілей наступного завдання) є дуже важливим елементом професіоналізму вчителя. Бо просто тратити час та розважати один одного – це пусте діло. На уроці було поєднано як індивідуальна форма роботи так і робота у парах, фронтальна робота. Це допомогло постійно тримати увагу учнів та «переключати» їх з одного виду діяльності на інший. Інструктаж домашнього завдання був поданий грамотно, але ще раз акцентую увагу, щ диференціація завдання була відсутня.

Комментариев нет:

Отправить комментарий